zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Omslachtige advertenties worden meer gewaardeerd

Claims van het type 'Omo wast witter' komen we tegenwoordig in tijdschriften zelden tegen. Lezers vinden die te direct en daar houden ze niet van. Daarom zijn advertenties indirecter geworden. Ze bevatten een woordspeling, moeten ontcijferd worden of er zit een dubbele boodschap in verpakt.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10