zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Consumenten willen mooi zijn, maar geen pijn lijden

Consumenten zoeken alternatieven voor een pijnlijke facelift of andere cosmetische operatie. Daar willen ze best wat meer geld voor neerleggen. In Europa kan de zogenaamde cosmeceuticals-markt tussen nu en 2009 met vijf procent groeien naar een waarde van 4,4 miljard dollar. Dat blijkt uit een rapport van Datamonitor.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10