zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Consumenten houden van direct mail

Direct mail is een steeds populairdere en succesvolle manier om de klant te benaderen. Consumenten hebben er ook geen moeite mee, sterker nog: ze stellen het wel op prijs. Reclame via de telefoon en aan de deur geeft een kleine kans op commercieel succes. Klanten zijn daar namelijk niet van gediend.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10