zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Packard Bell laat bellende klant het langst wachten

De telefonische bereikbaarheid van bedrijven en instellingen blijft onder de maat. De kosten voor één telefoontje kunnen oplopen tot ruim 6 euro, zoals bij computerfabrikant Packard Bell, dat de twijfelachtige winnaar is van een steekproef van het Algemeen Dagblad. De Belastingdienst komt op de tweede plaats. Daar faalt vier op de tien belpogingen.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10