zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Hogere omzet en productiviteit met de juiste geuren en kleuren

Kleuren en geuren hebben een grote invloed op de kooplust van klanten en de productiviteit van medewerkers. Het roodgele logo van McDonalds is goed gekozen. Behalve dat het opvalt, bevordert geel de eetlust en maakt rood actief.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10