zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Hoe voorkom je Quiet Quitting van werknemers?

Aangewakkerd door de hashtag #quietquitting zijn er steeds meer werknemers die de grenzen van werktijden in de gaten houden, met als doel een goede werk-privé balans te krijgen. Dat hoeft niet negatief te zijn. Bewust omgaan met de werkhouding en werkdruk, kan de balans werk-privé positief beïnvloeden.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10