zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Drie slechte gewoontes die samenwerking binnen hybride teams in de weg staan

Communiceren, informatie uitwisselen, vergaderen, beslissingen nemen en conflicten oplossen: een hoop van deze taken vindt tegenwoordig plaats in een hybride werkomgeving. Het is van cruciaal belang om te breken met slechte gewoontes die zijn meegenomen uit de tijd toen we nog fulltime op kantoor werkten. Waarom? Ten eerste omdat teamleden zich daardoor niet veilig, op hun gemak of gewaardeerd voelen. En dat zijn juist de bouwstenen voor teamwork en creativiteit.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10