zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Social media zetten jongeren en Nederlanders met hoog inkomen aan tot onnodige uitgaven

Bijna de helft van de jongeren tussen de 18 en 21 jaar (42 procent) ervaart druk van social media om meer uit te geven dan nodig. Dat terwijl 44 procent van deze generatie de afgelopen maanden minstens één rekening niet heeft kunnen betalen. Dit blijkt uit recent onderzoek van Intrum onder 1.000 Nederlanders. Als we kijken naar het inkomen, zien we vooral dat de hoogste inkomensklasse de druk van influencers op sociale media moeilijk kunnen weerstaan.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10