zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Werknemers willen meer zingeving en creativiteit in het werk

Een meerderheid van de Nederlandse werknemers (61 procent) is op zoek naar meer zingeving en creativiteit in het werk. Dit blijkt uit recent onderzoek van Opinium in opdracht van Ricoh. De werkgever is hierin aan zet. Aan het onderzoek deden 1.000 werknemers en 250 besluitvormers mee. Slechts vier procent zegt dat ze alleen minimale inspanningen verrichten op het werk.

 
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10