zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Een wetenschappelijke benadering voor verbetering van de klantervaring

“Een belangrijk aspect van elke succesvolle klantgerichte professional is het kunnen vaststellen van verschillende drijfveren, doelen en behoeften van klanten," aldus Marwan Al Shawi, Solutions & Cloud Architect bij Amazon Web Services. Om die te identificeren is het volgens Al Shawi belangrijk om de juiste vragen te stellen. Dat wil volgens hem zeggen: “vragen die leiden tot het verkrijgen van meer inzicht over de data of het onderwerp. Dit vereist een objectieve benadering met zo min mogelijk menselijke vooroordelen.”
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10