zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Supportprofessional van de toekomst moet digital savvy zijn

Volgens ruim een derde (35 procent) van de Nederlandse managers en directeuren is het hebben van digitale skills over tien jaar de belangrijkste vaardigheid van een supportprofessional. Dit blijkt uit onderzoek van Schoevers onder ruim 500 leidinggevenden, managers en directeuren.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10