zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

De ´CMO van Morgen´ wil betere samenwerking en innoveren

Senior marketeers zijn vrijwel zonder uitzondering bijzonder ambitieus: 99  procent aast op de functie van CMO chief marketing officer. Voor ruim een kwart (27  procent) van de aanstormende marketingleiders is de belangrijkste drijfveer dat zij of hij wil innoveren om de marketingfunctie te verbeteren.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10