zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Nederlanders laten massaal kans liggen om geld te besparen op autoverzekering

 Hoewel het gebruik van de auto flink is veranderd het afgelopen jaar, blijven Nederlanders loyaal aan hun autoverzekeraar. Voor maar liefst 95 procent van de Nederlanders was de coronacrisis geen reden om te switchen van verzekeraar. Dit blijkt uit onderzoek van Allianz Direct.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10