zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Philips rekent definitief af met 'Let's make things better'

Elektronicaconcern Philips meet zich een nieuw imago aan. In plaats van 'Let's make things better', een verzinsel van voormalig topman Cor Boonstra, kiest het concern nu voor zinvolheid en gemak. De nieuwe leus 'Sense and Simplicity' werd gisteren bekend gemaakt door de voltallige Raad van Bestuur van het bedrijf.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10