zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Deepfakes, virtuele producties en lege bioscopen

Na een enorm tumultueus jaar voor de entertainmentindustrie kan het haast niet anders dat zowel consumentengedrag als het proces van contentcreatie enorm gaan veranderen in 2021. David Ingham, Client Partner Media en Entertainment bij Cognizant, voorspelt wat we in de loop van komend jaar kunnen verwachten.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10