zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Teleurstellende verkiezingscampagne wordt vaak ‘aangepakt’ met nieuw logo

Een verkiezingsverlies van meer dan 50 procent van de stemmen gaat achteraf in drie van de vier gevallen samen met een logowijziging. Na een groot verlies, kiezen politieke partijen er vaak voor om de stijl van hun logo te wijzigen. Opvallend: voorafgaand aan een teleurstellende verkiezingsuitslag werden tot nu toe juist nooit grote wijzigingen doorgevoerd in het logo.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10