zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Drie gouden regels voor e-mailmarketing in het nieuwe normaal

Marketeers grijpen sinds de uitbraak van het coronavirus massaal terug naar e-mailmarketing. Wat in sommige gevallen een voorbijgestreefde tool leek, is plots weer het meest gebruikte kanaal. In tijden van crisis bewijst e-mailmarketing opnieuw zijn waarde als één van de snelste en meest betrouwbare manieren om op korte termijn wijzigingen en updates te communiceren met consumenten.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10