zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Vier aandachtspunten voor een effectieve crisiscommunicatiestrategie

In een snel veranderende wereld moet een organisatie in staat zijn te anticiperen, zich voor te bereiden, te reageren en zich aan te passen aan plotselinge veranderingen. Deze flexibiliteit is een belangrijk onderdeel van de strategie en gaat verder dan alleen crisismanagement. Het gaat om het leren van ervaringen en het overnemen van best practices om bedrijfsverbetering te realiseren.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10