zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Nederlanders schelden erop los (tegen chatbots)

Volgens onderzoek onder de belangrijkste beslissers bij Europese bedrijven bevat 83 procent van de klantenservice-interacties via een chatbot, scheldwoorden of een andere vorm van beledigend taalgebruik. Onderzoek door Opinion Matters in opdracht van Freshworks Inc., wijst uit dat Nederlandse consumenten de meest ‘onbeleefde’ klanten van de onderzochte Europese landen zijn: 92 procent van de ondervraagde bedrijven geeft aan dat er grof tegen chatbots wordt gesproken.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10