zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Slechts 20 procent tech-bedrijven meet marketing prestaties

Ja, belangrijk vinden ze het wel, het meten van de marketing resultaten. Maar nee, het ook werkelijk doen, dat doen ze niet. Dat is in het kort de houding van veel marketing directeuren van Amerikaanse tech-bedrijven ten aanzien van performancemeting van marketinginspanningen.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10