zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Merken willen in 2019 meer grip krijgen op klantgegevens

Uit een nieuw onderzoek van Adobe en Econsultancy, waarbij zo’n 13.000 professionals werden ondervraagd, blijkt dat Europese merken in 2019, zowel binnen de marketing- als IT-afdeling, prioriteit geven aan het effectiever benutten van data en het vergroten van de transparantie.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10