zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Meerderheid consumenten stopt organisatie in de ban bij datalek

De meerderheid van de consumenten (66 procent) is niet geneigd om te winkelen bij en noch zaken te doen met een organisatie waarvan persoonsgegevens zijn gestolen. Met name retailers (62 procent), banken (59 procent) en social media (58 procent) worden in de ban gedaan bij een datalek.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10