zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

DMSA: geen mailings met incentives en samples

De DMSA -de associatie van direct marketeers- raadt zijn leden aan op dit moment terughoudend te zijn met samples en incentives in enveloppen. Het advies volgt naar aanleiding van de maatschappelijke onrust over enveloppen die verdachte stoffen als miltvuur zouden kunnen bevatten alsmede de mailing van dinsdag 16 oktober met per abuis verpulverde wierrook.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10