zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Contactcenters zijn kweekvijver voor nieuw talent

Bedrijven doen er goed aan met een HR-bril naar hun afdeling klantenservice te kijken. Dat bleek tijdens het HR-congres op 16 februari 2017 in Den Haag. Het contactcenter is niet alleen een plaats voor klantcontact, maar ook een kweekvijver vol onontdekt talent. 
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10