zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Vijf tips om meer uit een CRM systeem te halen

Een bedrijf kan eigenlijk niet zonder CRM, of het nu gaat om een eenmanszaak of een bedrijf met honderden medewerkers. Een CRM bestaat in essentie voor de klant, hiermee is het immers mogelijk het contact met potentiële en bestaande klanten zo efficiënt mogelijk te onderhouden.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10