zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Online advertising heeft weinig te lijden van terreuraanslagen

De aanslagen in de Verenigde Staten van 11 september hebben minder invloed gehad op de hoeveelheid online advertising dan was voorspeld. Volgens onderzoeken van Jupiter Media Metrix en Nielsen NetRatings waren in de week na de aanslag in de Verenigde Staten gemiddeld vijf procent minder impressies te zien dan in de week ervoor.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10