zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Van ROI naar customer journey succes

Ook dit jaar heeft spotONvision onderzoek gedaan naar de status van B2B Marketing Performance Management in Nederland. In het onderzoek van 2015 lag de nadruk op het aantonen van de marketing-ROI. Dit jaar is er gekozen voor een nieuwe invalshoek: ROI en de customer journey. Het onderzoeksrapport 'Van ROI naar customer journey succes' werd gisteren  gelanceerd.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10