zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Consument wil geen auto meer bezitten

Uit grootschalig onderzoek van IBM komt naar voren dat consumenten minder waarde hechten aan het bezit van een auto. Alternatieve gebruiksvormen zoals car-sharing, peer-to-peer verhuur en carpooling worden steeds vaker overwogen, nu technologie het terugverdienen van de investering in een auto eenvoudiger gemaakt heeft
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10