zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Tevredenheid van klanten piekt na crisis

Klanten van adviesbedrijven zijn in de afgelopen drie jaar veel positiever geworden. Het gemiddelde cijfer voor alle 124 organisaties in Incompany 100 bereikt een nieuw record en ook het aantal bedrijven dat boven een zevenenhalf scoort, neemt explosief toe nu de crisis ten einde komt.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10