zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Mannen geven online meer uit aan fashion, vrouwen minder

Ten opzichte van de vorige halfjaarlijkse Klarna Online Fashion Monitor zijn er verscheidene verschuivingen in aankoopgedrag te zien. Zo lijken de grote uitgaven van online fashion kopende 85-plussers te zijn ingedamd met een terugloop van 109 naar 81 euro.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10