zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Customer Engagement rekent af met de traditionele doelgroep

Klanten zijn het belangrijkste aspect van een organisatie. Zonder klanten is er immers geen bestaansrecht. Sinds jaar en dag halen organisaties dan ook alles uit de kast om de klant volledig centraal te stellen, maar door de komst van een hoeveelheid aan nieuwe digitale kanalen en online interacties wordt deze taak steeds uitdagender.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10