zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

\'Liever nieuwste telefoon dan goede manager\'

Medewerkers de nieuwste telefoons, tablets en laptops geven, is de effectiefste manier om de werknemerstevredenheid te verhogen. Dit blijkt uit het Fujitsu IT-tevredenheidsonderzoek naar devices onder 1.172 respondenten. Uit het onderzoek blijkt verder dat mensen op de vreemdste plekken werken.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10