zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Lego het sterkste, Apple het duurste merk ter wereld

Niet Apple, Coca-Cola of McDonald's, maar Lego is het krachtigste merk ter wereld. De maker van de welbekende speelgoedblokjes lost dit jaar Ferrari af als nummer 1 in de lijst van sterkste merken ter wereld, samengesteld door Brand Finance. Dat bedrijf meet hoe de resultaten van een bedrijf worden beïnvloed door de reclame-uitgaven en de waardering die klanten voor het bedrijf hebben.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10