zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Fouten in communicatie beďnvloeden consumenten negatief

Er zitten veel fouten in persoonsgegevens die bedrijven verzamelen van consumenten. De helft van de Nederlanders van achttien jaar en ouder ontvangt post of e-mails met fouten. Bij bijna 70 procent van de Nederlanders beïnvloeden deze fouten het beeld van de afzender (zeer) negatief.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10