zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Klantvriendelijkheid in de lift, maar banken blijven achter

De ANWB is dit jaar door 4.300 consumenten uitgeroepen tot Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland. Consumenten zijn dit jaar iets positiever over de klantvriendelijkheid van bedrijven dan vorig jaar. De meeste branches laten iets hogere scores zien dan in 2013.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10