zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Zonder emotionele klik minder loyaliteit in klantrelaties

Klanten worden over het algemeen goed te woord gestaan en toch is dat onvoldoende. Veel klanten missen een ‘emotionele klik,' wat leidt tot weinig loyaliteit in de klantrelatie. Aldus het Nationaal Klantbelevingsonderzoek 2013/2014, uitgevoerd door Integron in samenwerking met Altuïtion en Tele’Train Verint onder ruim 2.000 klanten van dienstverleners in diverse sectoren. 
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10