zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Mobiele advertentiecampagnes scoren hoog op herkenning en waardering

De eerste resultaten uit het effectiviteitsonderzoek naar mobiele advertentiecampagnes van Sanoma, GroupM en MeMo² zijn bekend. Na vier cases op het NU.nl mobiele platform te hebben onderzocht blijkt dat de herkenning van de advertenties zeer hoog is(gemiddeld 66 procent versus online display benchmark 32 procent).
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10