zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Consument krijgt invloed op bedrijfsstrategie

Een meerderheid van de CEO’s wereldwijd is bereid om consumenten te betrekken bij de ontwikkeling van zakelijke strategieën. Eén op drie zegt tegelijkertijd echter bang te zijn dat het bestuur geen echte voeling meer heeft met de consument. Dat is de conclusie van een onderzoek van het IBM Institute for Business Value onder meer dan 4.000 directieleden in ruim 70 landen. Express.be vat samen.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10