zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Moderne tijden, modern klantcontact

De klant verandert en dus moet klantcontact veranderen. Maar hoe? In de financiële dienstverlening is klantcontact geen ondergeschoven kindje, al beleeft de klant dat vaak nog wel zo. Banken en verzekeraars staan dan ook voor de forse uitdaging om de klant van hun goede bedoelingen te overtuigen. In een ronde tafelsessie bogen Aegon, SNS Retail Bank en Triodos Bank, zich op uitnodiging van KANA over dit probleem.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10