zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Mobile marketing minder experimenteel en meer gericht op resultaat

De groei in de bestedingen aan mobile marketing zet onverminderd door. Mobile wordt steeds meer een instrument voor het realiseren van directe verkoop. Versterken van naamsbekendheid neemt af in belang. Dit blijkt uit onderzoek dat Mobilemarketing.nl in samenwerking met Velti heeft uitgevoerd onder de Top 500 adverteerders in Nederland.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10