Cookie Consent by
FreePrivacyPolicy.com
Rubrieken
Home
Nieuws
Artikelen
Weblog
Autonieuws
Video
Checklists
Contracten
Tests & Tools
Opleidingen
Persberichten
Vacatures
Reacties
Management
Algemeen
Commercieel
Financieel
HRM
ICT
Consultancy
Carrière
Lifestyle
Info
Nieuwsbrief
Twitter
Contact
Colofon
Privacy
Adverteren
Operationele efficiency nodig om klanttevredenheid te verhogen
Het realiseren van operationele efficiency is nodig om de klanttevredenheid en daarmee de winstgevendheid van organisaties te verhogen. Met het centraal stellen van het klantbelang creëren bedrijven inzicht dat nodig is om wendbaarder te worden en direct in te spelen op de klantbehoefte. Dat stelt
Human Inference
in haar nieuwste whitepaper
‘Innovatief klantcontact’ Het win-winresultaat van een centraal klantbeeld: blije klanten en operationele efficiency’
.
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
Uw naam:
Uw e-mailadres:
Bericht/Opmerking:
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022
(1)
‘Ben jij een workaholic?’
(1)
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid
(3)
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie
(1)
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek
(1)
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?
(1)
Mind your data
(1)
Rubrieken
Home
Tests & Tools
Nieuws
Opleidingen
Artikelen
Persberichten
Weblog
Vacatures
Autonieuws
Reacties
Video
Checklists
Contracten
Management
Algemeen
Commercieel
Financieel
HRM
ICT
Consultancy
Carrière
Lifestyle
Info
Nieuwsbrief
Twitter
Contact
Colofon
Privacy
Adverteren
Mijn Account
Inloggen