zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Hartstichting meest geloofwaardige merk

In het onderzoek 'Geloofwaardige Merken 2013' is Hartstichting het meest geloofwaardige merk. Het Goede doelen-merk laat niet alleen de directe concurrentie achter zich, maar tevens ruim 100 merken uit uiteenlopende branches. Ook de Top Twintig van vorig jaar - onder aanvoering van titelverdediger Albert Heijn - is wederom in het onderzoek meegenomen.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10