zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Strengere regelgeving verkoopargument financiële instellingen

Financiële instellingen halen een strengere regelgeving aan als verkoopargument naar klanten. Dat blijkt uit onderzoek door Protiviti dat in opdracht van The Economist Intelligence Unit is uitgevoerd onder 350 directieleden van grote financiële instellingen. Bijna 60 procent geeft aan dat strengere regelgeving hen in staat stelt om betere toezeggingen te maken richting klanten. Dat levert een sterkere concurrentiepositie op.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10