zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Hoe centraal klantbeeld helpt bij terugwinnen klantvertrouwen

Klanten hebben hun vertrouwen in financiële instellingen de laatste jaren steeds verder naar beneden bijgesteld. Dit bleek ook recentelijk nog uit onderzoek van KPMG: bij één op de vijf consumenten is het vertrouwen in de bank verder gedaald. En hoewel financiële instellingen hard werken om dit te herstellen, zegt zeventig procent van de vijfhonderd ondervraagden hier niets van te merken. Geen wonder dus dat klantbelang een belangrijk thema is binnen de financiële wereld en de sense of urgency groot is.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10