zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Nederlandse consument krijgt meer waar voor zijn geld dan de Belg

De Belg betaalt gemiddeld tien procent meer voor zijn boodschappen dan de Nederlander. Steeds meer Belgische voedingsretailers zijn zich gaan toeleggen op franchiseformules. Hierbij opent een zelfstandige een winkel onder de oorspronkelijke naam van de keten. Het succes van deze winkelformule zit in het aanpassingsvermogen van de zelfstandigen.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10