zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Anders samenwerken in een snel veranderende wereld

Nieuwe, branchevreemde aanbieders zoals WhatsApp, Skype of Spotify komen met disruptive business modellen waarop de marktleiders geen antwoord hebben. WhatsApp is volgens Vodafone zo populair geworden mede doordat de industrie sms niet geïnnoveerd heeft. Dat vertelt Rob Shuter, CEO van Vodafone, in een interview. De markt is continu in beweging; veranderingen gaan steeds sneller, soms exponentieel.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10