zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Uitbreiding kanaalkeuzes betekent niet per se betere klantrelaties

Aspect Software maakt de resultaten bekend van nieuw onderzoek naar klantbeleving in Amerika. De uitkomsten laten de voortdurende frustraties zien met de klantenservice van bedrijven, in die mate dat bijna de helft van de respondenten (46 procent) zegt dat hun probleem niet wordt opgelost als ze contact opnemen met klantenservice. Vanwaar die irritaties? Het zou kunnen komen door een gebrek aan waardering.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10