zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

E-mailmarketing krijgt belangrijkere positie in de marketingmix

71 procent van de marketeers geeft aan dat e-mail een steeds belangrijkere positie krijgt in de marketingmix (ten opzichte van 2011). En 84 procent ziet e-mail als één van de belangrijkste digitale kanalen. Deze resultaten zijn, samen met andere resultaten en conclusies, gebundeld in ‘De E-mail Benchmark - Editie 2013’.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10