zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Klantgerichtheid grote Nederlandse bedrijven opnieuw beloond

Bedrijven beseffen steeds beter dat de klant centraal hoort te staan. Voor het derde jaar nu hebben TNS NIPO en BearingPoint de customer centricity van een groot aantal Nederlandse bedrijven gemeten. Die resultaten zijn vergeleken met de resultaten van voorgaande jaren. Wat blijkt: de klantgerichtheid van Nederlandse bedrijven is het afgelopen jaar - gemiddeld genomen - ongeveer op hetzelfde niveau is gebleven.
 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10