zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
doorsturen
 

Autobezitter ergert zich aan onderhoud

Nederlandse autobezitters ergeren zich het meest aan ‘extra kosten of teveel betalen voor een beurt of reparatie’. Liefst 65 procent van alle ergerende autobezitters, zo blijkt uit recent onderzoek onder 1.000 Nederlandse autobezitters uitgevoerd door Tangram, in opdracht van Carsom.nl.

 
Vertel een vriend over bovenstaande artikel.
 
Naam ontvanger:
E-mailadres ontvanger:
 
Uw naam:
Uw e-mailadres:
 
Bericht/Opmerking:
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10